maanantai 12. kesäkuuta 2017

Puiset paikkakortit

Mitä onnistunein, lämpimin ja rakkauden täyteläisin hääjuhla takana. Vartin päästä lähdemme lentokentälle kohti häämatkaa. Viikko ihan kahdestaan leväten. Onnellinen vaimo kiittää!

Minä rakastin metsää ja maailmaa,
nyt rakastan häntä mä vain,
hän on minun metsäni, maailmain,
hän on minun ainoain.

Minä rakastin yötä ja päivää myös,
nyt rakastan häntä ma vain,
hän, hämärän impeni ihmeellinen,
niin vieno, mut väistyvä ain.

Minä rakastin muita ja itseäin,
nyt rakastan häntä mä vain,
hän on mulle minä, hän on mulle muu,
hän on minun armahain.

Eino Leino


8 kommenttia:

  1. Onnea onnellisille! Meillä vietetään tyttären häitä elokuussa. Odotan niitä innolla.

    VastaaPoista
  2. Onne oikein paljon ja ihanaa häämatkaa! Kiva idea nuo paikkakortit!

    VastaaPoista
  3. Paljon onnea teille! Onnellisia yhteisäi vuosia vuodesta vuoteen <3

    VastaaPoista
  4. Ihanat ❤ Minä tein viime vuonna koristeita tyttäreni syksyhäihin, olihan ihanaa puuhaa. Onko muuten kallis tuo polttokynä millä nimet olet kirjoittanut ja mistä kannattaa lähteä etsimään?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Tämä on lainassa siskoltani, mutta tuskin maltaita maksaa. Kaikissa askarteluliikkeissä ei ole, mutta ainakin netistä tilaamalla saa!

      Poista

Kiitos kommentistasi!